• League of Legends Nederland
    Competition Platform
  • Powered By
    LANERGY

Competitie Informatie



connect 172.16.0.31:28960; password war1
connect 172.16.0.32:28960; password war2
connect 172.16.0.33:28960; password war3
connect 172.16.0.35:28960; password war4
connect 172.16.0.36:28960; password war5
connect 172.16.0.37:28960; password war6
connect 172.16.0.38:28960; password war7

Competitie Informatie



connect 172.16.0.31:28960; password war1
connect 172.16.0.32:28960; password war2
connect 172.16.0.33:28960; password war3
connect 172.16.0.35:28960; password war4
connect 172.16.0.36:28960; password war5
connect 172.16.0.37:28960; password war6
connect 172.16.0.38:28960; password war7

Rules

Op alle competities zijn onze Algemene Regels van toepassing.

IRC-Info
Het merendeel van de communicatie tussen admins en spelers zal verlopen via IRC. Het is daarom van groots belang dat spelers gedurende hun deelname aan de competitie verbonden zijn met #COD4 op de IRC server van het evenement. De team captains dienen ten alle tijden verbonden zijn met deze IRC Channel.

Format & Schedule
TBA

Het is niet de bedoeling dat er tussen sides gerookt gaat worden. Dit kan tussen mappen door, na elke map is er genoeg tijd even een break te houden.

Maps
* mp_backlot
* mp_crossfire
* mp_crash
* mp_strike
* mp_citystreets (district)


3.1 Map keuze
Als beide teams het niet eens zijn over de te spelen Maps, wordt de volgende procedure gehanteerd. Maps worden gespeeld in de volgorde waarin ze gekozen zijn. Een ban sluit een map uit voor die match en een pick betekent dat die match gespeeld wordt.

Procedure (BO1):
Knife round
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Map die overblijft wordt gespeeld.

Procedure (BO3):
Knife round
Verliezer verbant 1 map uit de map pool.
Winnaar verbant 1 map uit de map pool.
Verliezer kiest 1 map uit de map pool.
Winnaar kiest 1 map uit de map pool.
De map die overblijft wordt dan gespeeld als decider als het 1-1 is.

Spel/server instellingen

promod_mode is match_mr12_lan
Zodra een team bij de 13 punten is wint deze de map.

Alle games worden via de servers van het evenement gespeeld, met PromodLive versie 2.20EU. Demo's moeten worden opgenomen.

----------------------------------------------------

Our General Rules apply to all of our competitions.

IRC-Info
Most of the communication between admins and players will go through IRC. It is very important that the contestants have to be connected to #CoD4 at the IRC server of this event.

Format
TBA

Players are expected not to go smoking inbetween side switches. There is more then enough time to take a break and smoke inbetween maps / rounds.

Maps
* mp_backlot
* mp_crossfire
* mp_crash
* mp_strike
* mp_citystreets (district)

Map Choice

If both teams couldn't determine what map must be played, then the following method will be used. Maps are played in the order they were chosen in. A ban means that the map won't be played, while a pick means that it's one of the chosen maps.

Procedure (BO1):
Knife round
Loser banishes 1 map from the map pool.
Winner banishes 1 map from the map pool.
Loser banishes 1 map from the map pool.
Winner banishes 1 map from the map pool.
The map that remains will be played.

Procedure (BO3):
Knife round
Loser banishes 1 map from the map pool.
Winner banishes 1 map from the map pool.
Loser chooses 1 map from the map pool.
Winner chooses 1 map from the map pool.
The map that remains will be played as the decider map when the score is a draw.

Spel/server instellingen

promod_mode is match_mr12_lan
As soon as a team reaches the 13 points, it wins the map.

All matches will be played on the official event servers. PromodLive version 2.20EU is installed. It is required to record demo's during matches.

Ingeschreven teams: 4

Team Inschrijfnummer Bevestigd 4/4 (100%)
-xXx 360_N0_SC0P3_H34DSH07 xXx- 0 Aanwezigheid bevestigd
Cloude NL 0 Aanwezigheid bevestigd
HardePornoOpMnCompu_COD4 0 Aanwezigheid bevestigd
Oh, We Like Shooting 0 Aanwezigheid bevestigd



Reacties (2)

  • emielr

    -xXx 360_N0_SC0P3_H34DSH07 xXx- 1 - 1 Oh, We Like Shooting

    -xXx 360_N0_SC0P3_H34DSH07 xXx- 2 - 0 Coulde NL
  • Punkey
    -xXx 360_N0_SC0P3_H34DSH07 xXx- 2 - 0 HardePornoOpMnCompu_COD4
Je moet om te kunnen reageren.